Danhostel Frederikshavn City anmeldelser
Carsten
Familie med børn, DK
22.Jun.2026
10,00 ud af 10
N/A
Par, DK
22.Jun.2026
9,17 ud af 10
N/A
Venner, NO
19.Jun.2026
10,00 ud af 10
N/A
Par, DK
01.Jun.2026
7,92 ud af 10
N/A
Venner, DK
25.Maj.2026
8,00 ud af 10
Hugo
Solo-rejsende, DK
10.Maj.2026
7,50 ud af 10
N/A
Venner, SE
04.Maj.2026
10,00 ud af 10
Max
Forretningsrejsende/arbejde, DK
02.Maj.2026
9,00 ud af 10
Birgit
Solo-rejsende, DK
18.Apr.2026
9,50 ud af 10
Lasse
Solo-rejsende, DK
12.Apr.2026
7,50 ud af 10
I forhold til prisen var rammerne fine, og sikkert også for et vandrehjem. Jeg boede på værelse 21, og her kunne lagenet på madrassen godt have haft brug for en udskiftning, selvom man lægger et rent lagen oven på. Og toiletbrættet var meget slidt og brunt med pletter på. Måske rent men ikke så lækkert.
Ellers var alt som forventet og servicen var god. Blev ringet op inden ankomst, der blev lagt en nøgle ud og linedepakken lå klar på mit værelse.