Danhostel Rønde anmeldelser
Izabela
Venner, DK
27.Jun.2026
10,00 ud af 10
Vi havde de pragtfuld og nød den vidunderlige udsigt fra terassen
Danhostel Rønde
Tak for besøget. Håber vi ses igen.
Mange hilsen Mette, Danhostel Rønde
Anne
Lejrskole, DK
26.Jun.2026
10,00 ud af 10
Vi elskede det, både elever og lærere. Smuk udsigt, god stemning og dejligt med så meget plads at være på. Et sted vi som skole meget gerne vil vende tilbage til.
Danhostel Rønde
Tusinde tak.
I er meget velkommen en anden gang.
Ønsker jer en skøn sommer.
Mange hilsner Mette, Danhostel Rønde
Bende
Par, GB
20.Jun.2026
10,00 ud af 10
To come back to Rønde Vandrehjem is like coming home!
Danhostel Rønde
❤️ it is always a pleasure.
Looking forward to next time you visit.
Have a nice summer.
Best regards, Mette and the team
Leif
Sportsgrupper, DK
19.Jun.2026
9,58 ud af 10
Værelser ok, men vi savnede plads til et lille bord og et par stole.
N/A
Forretningsrejsende/arbejde, DK
16.Jun.2026
9,58 ud af 10
William
Par, DK
16.Jun.2026
10,00 ud af 10
Birgitte
Familie med børn, DK
15.Jun.2026
10,00 ud af 10
Helle
Lejrskole, DK
11.Jun.2026
9,58 ud af 10
Rikke
Lejrskole, DK
05.Jun.2026
9,17 ud af 10
Vi synes det var lidt "besværgeligt" at der er kode på dørerne, når nu vi har børn med på 6-7år. Der havde det været bedre for os med nøgler.
Super dejligt at vi måtte bruge der hvor vi spiste, til at lege/være imens det regnede.
Danhostel Rønde
Mange tak for feedback.
Dejligt at I har brugt vores faciliteter til hygge og samvær :)
På gensyn en anden gang.
Mange hilsner
Mette, Danhostel Rønde
N/A
Forretningsrejsende/arbejde, DK
03.Jun.2026
10,00 ud af 10
Fantastisk charmerende sted. Dejlig kaffe og frisk morgenmad. Supergode senge. Udsigten er virkelig skøn.
Danhostel Rønde
Tusinde tak. Vi elsker også at have gæster :)
På gensyn en anden gang.
Mange hilsner Mette, Danhostel Rønde