Danhostel Hillerød anmeldelser

    N/A
    Couple, DK
    02.Jun.2025
    8,33 out of 10
    Campfire
    Business/work, DK
    23.May.2025
    10,00 out of 10

    Tak for jeres fleksibilitet og imødekommenhed

    Danhostel Hillerød
    Hej  det glæder os at se, at i havde et godt teambuilding ophold hos os. Det var en fornøjelse at have jer på besøg og vi ser frem til at byde jer velkommen igen en anden gang. Roy
    N/A
    Family with children, DK
    21.May.2025
    9,17 out of 10
    Danhostel Hillerød
    Hej Lilian dejligt at se at i var tilfredse med opholdet hos os. Vi glæder os til at byde velkommen igen. Roy
    N/A
    Couple, DK
    20.May.2025
    9,50 out of 10
    Danhostel Hillerød
    Hej det glæder os at i var tilfredse med opholdet hos os. Vi ser frem tril at byde velkommen igen snart. Roy
    N/A
    Friends, DK
    19.May.2025
    10,00 out of 10
    Danhostel Hillerød
    Hej det glæder os at i var tilfredse med opholdet hos os. Vi ser frem til at byde jer velkommen igen. Roy
    N/A
    School camp, DK
    17.May.2025
    7,92 out of 10
    N/A
    Solo travel, DK
    16.May.2025
    5,42 out of 10

    Morgenmad rædselsfuld, så jeg undlod at spise den.
    Sengelampe tændte 3 gange hver nat af sig selv ...
    Tynde vægge og døre, så skoleklassen på lejrskole fyldte hele lydbilledet!

    Danhostel Hillerød
    Hej det er vi kede af at høre. Det er nu engang en lejrskole (Nordisk Lejrskole og kursuscenter / Danhostel Hillerød) hvorfor der i perioder kan træffes en del klasser på udflugt. Nuvel. Når vi har lejrskoler, er deres morgenmad selvsagt begrænset, hvorfor vi har et separat lokale med det helt normale morgenmads-setup - der starter 0730. I de få tilfælde hvor det separate lokale ikke er ledigt - tilbyder vi lejrskolemorgenmad - uden beregning - til de gæster der i forvejen har bestilt dette. Så havde du opsøgt receptionen (fra 0730) havde A) forplejning ikke været "ringe" og havde du B) henvendt dig ville personalet heller ikke have været "ringe". Men det kan jo være vanskeligt at yde en service / give informationer, når alle problemer først præsenteres på skrift - efter afrejse. Vi ønsker en dejlig sommer.
    Gerhard
    Friends, DK
    15.May.2025
    10,00 out of 10
    Danhostel Hillerød
    Hej dejligt at se, at i var glade for opholdet hos os. Vi håber, at kunne byde velkommen snart igen. Roy
    3.a+3.b+3.c
    School camp, DK
    11.May.2025
    9,17 out of 10
    Anni
    Friends, DK
    10.May.2025
    10,00 out of 10
    Danhostel Hillerød
    Det glæder os du har været glad for bo her. Tak for besøget, vi håber snart at kunne byde dig velkommen igen.