Danhostel Copenhagen City anmeldelser

    N/A
    Venner, DK
    03.Okt.2022
    7,92 ud af 10
    Vibeke
    Familie med børn, DK
    03.Okt.2022
    9,00 ud af 10
    N/A
    Lejrskole, DK
    03.Okt.2022
    9,58 ud af 10
    N/A
    Solo-rejsende, SE
    02.Okt.2022
    8,00 ud af 10
    N/A
    Grupper, DK
    02.Okt.2022
    9,17 ud af 10

    I må meget gerne oplyse om, at man skal bestille tidspunkt for morgenmad. Vi overså at vi havde fået kl 9.00. Det var vi ikke forberedt på. Kl 9.00 skulle vi være ved det arrengement vi kom til København for.

    Danhostel Copenhagen City
    Kære Læsø skole, Tusind tak fordi I tager Jer tid til at skrive en anmeldelse til os. Vi oplyser allerede fra første mail, at morgenmad bestilles i intervaller af halve timer og at man skal oplyse sit ønskede spisetidspunkt (ellers booker vi bare ind hvor der er plads). Derudover står informationen også i alle booking bekræftelser og i vores husregler. Vi håber ellers at I havde et dejligt ophold og at vi kan byde Jer velkommen igen en anden gang. Vh Rikke, Danhostel Copenhagen City
    N/A
    Familie med børn, FO
    02.Okt.2022
    7,92 ud af 10
    Antonella
    Venner, GB
    02.Okt.2022
    8,00 ud af 10
    Tue
    Familie med børn, DK
    01.Okt.2022
    8,33 ud af 10

    Brødet til morgenmads buffet var ikke særligt god, halvtørt og sejt. Det var det også sidst jeg boede på Danhostel København. Pålægsudvalget var ok og der var fyldt op konstant

    Mariager
    Lejrskole, DK
    01.Okt.2022
    8,33 ud af 10
    N/A
    Lejrskole, DK
    01.Okt.2022
    6,67 ud af 10

    Et godt hostel, som ligger centralt. Fin morgenmad og god service. Det virkede dog til, at der administrativt var lidt rod. Derudover er der meget lydt på gangene/værelserne. Der blev klaget over vores elever, som dog ikke larmede mere end de andre skoler, som var der, tværtimod. Vores elever bankede ikke på andres døre, talte/råbte på gangene om natten eller løb ud af elevatorerne, som andre skoler gjorde. Man burde lave en aftale om, at det var lærerne, som blev kontaktet, hvis der var problemer og ikke eleverne. En stakkels receptionist som skal rundt til mange værelser om natten og bede om ro, dur ikke. Det er ikke fair at spærre elevers værelseskort uden at have talt med den ansvarlige lærer.