Danhostel Sandvig anmeldelser

    Annemette
    Venner, DK
    31.Jul.2025
    6,25 ud af 10

    Fint til prisen, men køkkenet var ikke særlig lækkert (især køleskabene var ret beskidte), og morgenmaden noget ensformig og skrabet til prisen. Mulighed for leje af minikøleskab til værelset og bedre tøjvaske-faciliteter ville være virkelig ønskeligt. Tørrestativer der kan tages ind på værelset ved fx regn vil være at foretrække - også da der er tøj, man ikke ønsker at hænge på en fællessnor (en mistede noget). Til gengæld dejligt, at vi kunne få skiftet håndklæder undervejs.
    Mail om tjek-ind blev sendt mens jeg kørte bil, og så den derfor ikke. Den bør sendes dagen før.

    Danhostel Sandvig
    Tak for din anmeldelse – og for at dele dine observationer. Vi er glade for, at du fandt opholdet fint til prisen – selvom det måske ikke helt levede op til forventningerne om en femstjernet spa med roomservice og minibar. Køkkenet... ja, det er et gæstekøkken, og det bliver brugt. Meget. Af mange. Vi gør, hvad vi kan for at holde det rent, men vi har desværre ikke ansat en ninja til at snige sig rundt med spritklud 24/7. Det ville ellers være smart. Vi håber i stedet, at gæsterne hjælper hinanden – og rydder op efter sig. Det fungerer oftest – men ikke altid. Angående minikøleskab på værelset – det lyder som en drøm. Men det er altså ikke standard på vandrerhjem, og vi kender faktisk ikke nogen, der tilbyder det. Det ville sikkert også føre til nye anmeldelser om summende lyde om natten og lugten af gammel camembert. Så vi holder os til det fælles køleskab, som (når det er rent) fungerer helt fint. Tørrestativer har vi. Man skal bare spørge. Men vi oplever, at når man tager dem med ind, bliver værelserne hurtigt en fugtig jungle – og så får vi klager over det i stedet. Vi kan ikke kontrollere vejret (endnu), men vi forsøger at finde løsninger, der ikke ender i klamt undertøj og mug i vindueskarmen. Desuden er der tørretumbling med i den billige vaskepris på kun 40,- Morgenmaden – ja, den er enkel. Og det er meningen. Vi lover ikke croissanter bagt på fransk smør og håndpisket smoothie. Til gengæld lover vi en solid, ærlig buffet, der får dig ud ad døren og videre ud i Bornholms smukke natur. Og det er trods alt dét, de fleste kommer for. Check-in-mailen sendes, når vi ved, der bliver selv-check-in. Det ved vi først, på selve dagen.  Tak for dine input – vi tager dem med i vores løbende arbejde med at balancere gæsternes mange forskellige ønsker. Og hey – vi håber, du trods alt nød Bornholm og måske fik et grin eller to med på vejen.
    N/A
    Familie med børn, DK
    30.Jul.2025
    8,00 ud af 10
    Danhostel Sandvig
    tak for din anmeldelse. 
    N/A
    Venner, DK
    29.Jul.2025
    7,92 ud af 10
    Danhostel Sandvig
    Tak for din anmeldelse. 
    Kim
    Solo-rejsende, DK
    29.Jul.2025
    7,92 ud af 10
    Danhostel Sandvig
    Tak for din anmeldelse. 
    Gitte
    Solo-rejsende, DK
    28.Jul.2025
    10,00 ud af 10

    Jeg kommer retur

    Danhostel Sandvig
    Tak for din anmeldelse, det lyder dejligt, vi glæder os til at tage imod dig igen. 
    N/A
    Par, DK
    28.Jul.2025
    7,50 ud af 10

    Et lille godt råd til jer - informer når der er noget der er anerledes end normalt fx. at der ikke var noget varmt vand, sæt en lille seddel rundt omkring og orienter om det og hvornår det forventes løst. Vi skulle selv opsøge oplysningerne og vi er ikke nogle der bliver sure eller irreterede om det, men det er der nogle der gør.

    Danhostel Sandvig
    Hej Helle, tak for din anmeldelse. Da vi opdagede fejlen på vores vandvarmer satte vi en seddel op både i receptionen og i spisesalen, jeg ved ikke hvor mange steder flere det skulle have været før det var nok? Vi fik af vide fra håndværkerne at fejlen var rettet allerede samme dag, men kunne så konstatere næste dag at der stadig var fejl. Som blev rettet ved middagstid. Så vi synes vi gjorde alt hvad vi kunne for at informere så snart vi selv vidste noget. Jeg håber I trods det stadig havde et godt ophold. 
    Niels
    Venner, DK
    23.Jul.2025
    7,50 ud af 10

    Fint vandrehjem med fin beliggenhed og udsigt mod vand og klipper. Meget punktlig morgenmad, men kun til det anførte tidspunkt kl. 9.30. Stort udvalg af morgenmads- og frokost-produkter / mad.

    Danhostel Sandvig
    Tak for din anmeldelse. 
    N/A
    Familie med børn, DK
    23.Jul.2025
    5,42 ud af 10
    Danhostel Sandvig
    Tak for din anmeldelse, hvor ville gerne vide hvad vi mon kunne have gjort bedre. 
    Harald
    Par, DE
    22.Jul.2025
    9,00 ud af 10

    Ich hätte mich gefreut, wenn ich an der Rezeption Bargeld bekommen hätte und das zu der Rechnung hinzugerechnet würde. So musste ich zum Automaten und eine hohe Gebühr bezahlen. Das wäre ein toller Service.

    Danhostel Sandvig
    vielen Dank für Ihre Bewertung  Wir verstehen natürlich, dass es praktisch gewesen wäre, Bargeld direkt an der Rezeption zu bekommen. Leider dürfen wir als Unterkunft kein Bargeld auszahlen – auch wenn der Betrag einfach auf die Rechnung gesetzt würde. In Dänemark ist es leider nicht erlaubt, dass wir als „Bank“ fungieren – selbst wenn es nett gemeint ist. Wir hoffen aber, dass Sie trotz der zusätzlichen Gebühren am Automaten einen schönen Aufenthalt bei uns und auf Bornholm hatten – und dass wir Sie eines Tages wieder begrüßen dürfen 😊
    Anne
    Venner, DK
    21.Jul.2025
    6,67 ud af 10

    Ved indtjekning råbte ejeren af mig, da jeg ikke accepterede hans svar om at det var systemets skyld, at jeg ikke havde fået værelse i underetagen, som ønsket et år forinden. Havde modtaget en kort mail en uge før ankomstdato om at der ikke var ledigt værelse i underetagen og om jeg så fortsat ønskede at beholde min bookning!
    Hvis han havde startet med en undskyldning eller som minimum beklaget… Ellers er det såmænd et ganske fint sted, men det ødelagde noget de første par dage. Til gengæld ignorerede han mig fuldstændig under opholdet.

    Danhostel Sandvig
    Tak for din anmeldelse. Jeg bliver nødt til at være ærlig og sige, at vi blev meget overraskede over din tilgang ved ankomst. Allerede fra første øjeblik var tonen hård og ophidset, hvilket gjorde det vanskeligt at få en ordentlig dialog. Som vært er det vigtigt for mig at skabe en god stemning, men det kræver, at begge parter møder hinanden med respekt – og det manglede desværre fra start. Dit ønske om værelse i stueetagen blev noteret allerede ved bookingen, men som vi oplyste i god tid, var det desværre ikke muligt at imødekomme ønsket denne gang. Vi var fuldt booket, og for at få kabalen til at gå op, måtte vi fordele værelserne, som det nu var muligt. Derfor tilbød vi dig også at afbestille helt uden omkostning, hvis det var afgørende for dig. Vi beklager selvfølgelig, hvis du følte dig ignoreret – men efter den meget ubehagelige tone ved indtjekning, valgte vi at holde en professionel afstand under dit ophold. Det var ikke ment som en afvisning, men som et forsøg på at bevare roen og respekten i huset. Vi håber, du trods alt fik nogle gode oplevelser med fra Bornholm.