Sally Due Sperling Danhostel Kolding kåret som årets Danhostel vært 2017

Danmarks frivillige forening af hostels, Danhostel, som pt. tegner 67 medlemmer i Danmark, afholdt den 4. november landsmøde og blandt en række priser kårede man traditionen tro også årets Danhostel vært. I år gik den prestige fyldte pris til Sally Due Sperling, vært på Danhostel Kolding. En del af begrundelsen for at prisen gik til netop Sally Due Sperling og Danhostel Kolding, var det bemærkelsesværdige store antal flotte og positive gæsteanmeldelser, som stedet har modtaget i løbet af året. Prisen blev overrakt af foreningens bestyrelsesformand Poul Kristian Mouritsen og direktør Ole Andersen.

Gæsteoplevelsen er i centrum på Danhostel Kolding

På Danhostel Kolding er et af nøgleordene i den daglige drift gæsteservice. Stedets vært og alle medarbejdere har stor fokus på, at alle er med til at give deres gæster den bedst tænkelige gæsteoplevelse i form at god og personlig service. Og det personlige værtsskab spiller en stor rolle hos vært Sally Due Sperling, hun fortæller:

- Vi er utrolig glade og stolte over at modtage Danhostels Værtspris 2017. For os er noget af det allervigtigste at give vores gæster en helt særlig gæsteoplevelse, når de er hos os. Vi sætter altid barren højt og ønsker at give vores gæster lige det lidt ekstra og gerne lidt mere end de forventer. Vi har rigtig mange stamgæster, som er kommet hos os i mange år, og vi fornemmer på dem, at netop det personlige møde med os og den imødekommenhed og hjælpsomhed, som vi altid prøver at møde vores gæster med, er noget af det, som vores gæster sætter stor pris på.

Danhostel Kolding - et strålende eksempel på det gode værtsskab
    Noget at det som generelt kendetegner Danhostel kæden er det personlige værtsskab, som man mødes med af både værterne og deres medarbejdere på de mange Danhostels. Og at gæsteservice og værtsskab er afgørende succes faktorer i dag, hvis man skal både fastholde eksisterende gæster og tiltrække nye, er noget kædens direktør vægter højt i den daglige ledelse af kædens hostels, Ole Andersen direktør Danhostel knytter følgende kommentar:

- Danhostel Kolding har med Sally Sperling i spidsen været blandt de førende hvad angår værtskab, forplejning og i det hele taget fået stedet til at fremstå med charme og af højeste kvalitet. Kunderne er altid i fokus, og udover at give dem en uovertruffen oplevelse på et fantastisk Danhostel, så har Sally og hendes medarbejdere stået i spidsen for at udbrede kendskabet og brugen af Danhostels loyalitetsprogram. Sally har endvidere været et kæmpe aktiv for nye værter, hvor hun gerne stiller op om fungerer som mentor, og hjælper dem godt i gang. Så det er fuld fortjent, at Danhostel Kolding af gæster og sine kollegaer er kåret som årets vært i Danhostel 2017.

Sally Due Sperling, vært Danhostel Kolding, tlf. 75 50 91 40 eller e-mail: kolding@danhostel.dk

Læs mere om Danhostel Kolding her.

Fakta om Danhostel Kolding

• Danhostel Kolding er en del af de 67 hostels, der er tilknyttet Danhostel-kæden (2017)
    • 117 sengepladser
    • 28 værelser – heraf 22 med eget bad og/eller toilet